besiktning...



Körde ut bilen igår 06.45 och det verkligen ösregnade. Det är HÖST......var och besiktigade den och fick en hel del beröm. En kille som satt i bilprovningen tyckte det var en snygg jenkare, tror han bara ville prata med mig och visa sig lite kaxig......för sen skulle han snabbt berätta att han minnsann hade en Cadillac osv. Tror han försökte lägga upp en liten raggningsreplik.

Killen däremot som besiktigade Corvetten gav mig ett ärligt beröm. Han tyckte bilen var fruktansvärt fin och det var kul att se en så fin orginal bil. Han gav mig bara rådet att vårda den väl och inte göraa om den. Klart att bilen gick igenom så nu är det bara att vänta ett år till för nästa besiktning. Besiktningskillen tog sig tom. tid att läsa reportaget om min fina bil i tidningen, tidningen låg kvar sen tidigare i bilen då Stickan var sugen på att se reportaget.



Regnet bara öser ner.....


Kommentarer
Postat av: Mats Tungelsta

Grattis! men det var väl inte mer än väntat!! ;-)

2010-09-22 @ 19:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0