en ganska vanlig onsdag...



Ute i garaget började jag att skruva bort inredning men hamnade bland lektyr från 80-talet.

 

Hittade faktiskt tips på lackning ibland dessa tidningar.....

Idag var jag uppe och löptränade klockan sex, sprang sju kilometer det gick väldigt bra. Tänker, tänker, tänker.....jobbat och tog en lunchpromenad på lunchen, är som om sommaren är här igen. Slutade tidigt idag redan klockan fyra, hamnade sen i telefon med olika personer gällande mitt bilprojekt. Var ute till garaget efter att kollat med glasfirma, lackfirma och transport till lack. Smatal, samtal, samtal.

Jag som skulle montera ner rumpan på Corvetten idag enligt mina planer men det blev inte så. Måste vara bra att  ha baklysen när man åker till glasmästaren på måndag, om polisen är ute och åker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En ovanlig Torsdag.

Har idag avslutat arvstvisten efter min Pappa och var således på landet och "inspekterade" samt betalade min Pappas fd fru, så nu äger jag landet i Trosa, tillsammans med min syster.

Jag borde vara glad och lycklig att detta är över, men nu kommer istället sorgen efter Pappa över mig.

Jag sitter i köket och skriver till dig för jag vet att jag kan/vågar utan att det kommer fram till obehöriga, samtidigt som jag lyssnar på Rod Stewart (If loving you is wrong...) och gråter. Fan va känslor kan ställa till det. Sorgen efter Pappa är otrolig, men jag har inte kunnat sörja förrän nu. Förlåt, jag ville inte belasta dig med mitt, men det känns bra att skriva av sig, får se om jag skickar iväg det.

Din "tvillingsjäl" som saknar :-) idag.......

2010-09-09 @ 22:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0