Fixa solen :-)

Fick ett SMS om att jag skulle fixa fram solen av Mats, så att vi kunde åka till Lissma. Klart jag gjorde efter jag fått den förfrågan. Så klockan halv tio var regnet borta och jag hade idrott ute med min elever. Men vad hände sedan????? Inget störtregn som tidigare på morgonen, utan varmt men lite mulet och solen titta fram lite då och då. Men känslan av regn fanns där hela tiden. Det var klart att ingen åkte till Lissma, inte jag heller som fick stanna kvar längre på jobbet för att arbetet tog längre tid än vad jag planerat. Roffe ringde från Lissma, för han gjorde som jag gjorde förra veckan. Trotsade regnet :-)  Men det var inte många bilar där, enligt Roffe.......det kanske är som så att sommaren är över.......är det höst det heter?????

En kompis var på väg för att kolla in vraket i garaget, men jag fick hejda honom för jag är inte hemma och kan bjuda på kaffe. Roffe vill också se vraket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0