Gulle dig :-)

Härligt att en del bryr sig, men det är ingen fara. Jag lovar, jag kommer att överleva min mörkare dagar också. Men det är skönt när du frågar hur jag egentligen mår. Känns som om du bryr dig.(finns några till som bryr sig om lilla mig  :-)  ) Tror alla har sina mörkare dagar, jag kanske delar med mig av dem bara mycket mera än vad andra gör. När jag tycker saker är jobbigt är det nog som så att jag måste prata eller skriva om det. Därav kanske det blir lite snyftande på bloggens sidor. Jag tror för den delen att i mitt liv/kropp/själ ligger glädje och lycka väldigt nära att kunna gråta och vara ledsen.

Men nu är jag igång med min träning och mår kanske snart som en trimmad V8:a i kroppen.

Styrketräning och kondition måndag morgon, onsdag eftermiddag och fredag morgon. Löpträning lördag. Söndag vilodag..........ja, så ser min vecka ut just nu. Känns som ett gift att komma iväg till nästa gym-pass.


Kommentarer
Postat av: Lasse

Du fixar det

2010-09-28 @ 21:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0