Hur tokig är jag ?????



Hur tokig är jag, här med Nalle Phu mössa på mig i en affär i Rättvik. Helene var snabb med kameran som vanligt och lyckades fånga mig på bild. I natt drömmde jag om att min bil var svart och grå med Ior på......hallå hur knäppt låter inte det. Har fått Ior på hjärnan, han finns med varje dag just nu på jobbet alla barn samlar på klistermärken och de vill ju ge sin bästa fröken lite presenter då och då. Har ett helt gäng med Ior-klistermärken på min agendabok, inte undra på att man drömmer knäppa drömmar.

Mycket tankar kring detta med lack. Lackar man om bilen vill man ju vara nöjd ett par år framöver .........det kostar att lacka om :-)

Kommentarer
Postat av: Mats Tungelsta

Såg att man måste anmäla sig för höstcruisingen, och anmälningstiden gick ut 22:aug, kan man komma med ändå?

//Mats

2010-09-08 @ 08:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0