ingen bakfylla.....





Var i växthuset och plockade vindruvor, fullt av druvor är det så det är bara att äta. Det bästa är att man inte blir bakfull. Igår söndag drack jag ett par glas rosé och det känns ju inte så bra. Idag blev det ett par klasar med vindruvor och i morgon blir det besiktning av den grå Corvetten. Tjugo över sju i regn ska den besiktigas, hatar riktigt detta väder...regn, regn, regn. Kommer må prima och står polisen där kan jag lugnt blåsa för alko-kontroll.

I morse klockan halv åtta var jag på gymmet och tränade i en och en halv timme, sen jobbat och nu avslutat dagen med en kvällspromenad. Känns riktigt bra det med.

Varit ute och kollat alla lampor på bilen inför besiktningen. Dessutom behövde batteriet laddas så nu står den på laddning så jag kommmer iväg i morgon bitti. Nu blir det snart kudden och sova en stund. Är riktigt trött ska jag säga.  Sov gott och dröm sött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0