Lissma 31 augusti

Igår kväll trodde jag aldrig att jag skulle komma till Lissma, vid kvart över fyra öste regnet ner från skyn och jag blåste av träffen med Pia en tjej som är intresserad av Corvetter, ev. eget köp med mannen sin :-) Pia skulle få åka med till Lissma för att kolla in läget och känna av feelings med Corvette. Pratade med Jerka som var på andra sidan stan han lämnadde sin väderprognos, pratade sen med Kerstin som hade koll på vädret i Haninge och sist Sofia som sa - Mamma det är sol, så åk du bara! Sofia var hos sin kille i Länna och närmst Lissma så jag åkte. Hämtade upp Pia som sken som en sol och alla hennes barn fyra stycken, hon har tre till ;-)som vinkade farväl tillsammans med sin man. Vi hade en toppenkväll i Lissma, solen sken ocjh det var fullt med Corvetter på parkeringen. Hon blev rätt taggad och tyckte livet var toppen denna kväll.

Tankade äntligen Statoils bensin i Corvetten och hon gick kanonfint igår. Tänker aldrig mer tanka på macken i VH, jävla skit soppa!!!




























 Vilken underbar tisdag, jag tror jag faktiskt vill ha lite sol under denna höstmånad så jag hinner med två höstcruisingar, Kjula och sisa fredagen i månaden cruisingen. Pia ville gärna följa med in den sista fredagen i september......vi får se! Igår pratades det bland Corvettekillarna om att det skulle bli varmare i nästa vecka .....hoppas ändå på det. Garageväder kommer än då! Superkul att det dessutom igår kom fram en kille  och pratade med mig som inte gjort det på länge.....kändes bra. Livet har sina ljusa sidor/punkter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0