Lissma i kväll....



I kväll är det sista tisdagen som det är öppet i Lissma. Jag ska nu iväg och jobba, slutar halv fem och åker direkt hem och hämta min GRÅ haj. Ska sedan åka till Lissma och ha med mig Pia som gillar det här med bilar och saker som låter bra. Hon och hennes kille ska kanske köpa en, hur det nu ska gå till......hon som har sju barn. Vem ska få åka med då???? Ha en bra dag......jag somnade om i morse, så kaffet smakar URK!!! Har säkert stått på i en timme på kaffeplattan. Inte bra för magen det inte

Kommentarer
Postat av: Ahlbomskan

Sökte efter Nynäsposten och fick träff på denna sida!!!!!Daniel intygade att det var just dina bilar...Tror du jag blev förvånad..Kunde inte låta bli att skriva en hälsning...Daniel tittar på Epa-traktorer...Ida sparkar boll allt vad hon orkar..En stor kram!Annika

2010-09-28 @ 21:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0