Måndag.....

igen, och en vecka framför sig tills det blir fredag kväll. Började dagen förbannat trevligt med ett riktigt gympass på gymmet i en och en halv timme. Sen var jag i centrum och köpte jeansen jag sett tidigare :-) Det som inte var bra att det blev en finblus, en jeanskjol, ett par jeans till och en tröja.......detta är inte bra för plånboken :-( Måste spara alla mina pengar till annat NU! Jobbat på som vanligt med arbetet för att få lön för att finansiera det övriga runt mig.

Efter middagen som var god tillbringade jag lite tid i garaget för att planera upp mitt arbetet med att plocka den alla saker som ska bort. Kolla in hur man ska få bort stötfångare bak och fram, samt hur man monterar bort dörrarna. Har som tur är en verkstadshandbok på -75:an. Tog den innertaket och då verkar takluckorna få en helt annan passform....undra om de jag har verkligen ska vara till denna årsmodelll ?

Måste börja planera hur jag vill att den ska se ut. Ska ringa Jonas tror jag!

Har frågat efter hjälp att frakta bilen till verkstad på trailer, och det finns en otroligt snäll manniska som ska hjälpa mig med det.

Har en som kan tänka sig komma över och hjälpa mig att plocka den emblem m.m. Tack!!! Ska börja på fredag kväll senast.....så det händer något.

I morgon blir det nog Lissma.

Kommentarer
Postat av: Mats Tungelsta

Lissma blir det för mig med , i synnerhet med det bra vädret som råder nu! ses!

2010-09-06 @ 21:13:04
Postat av: Mats Tungelsta

Jag har printat ut bilder så du kan lattja lite med färgpennor hemma och testa lite hur du kan lacka bilen, hör av dig till mig så du kan hämta dem om du vill.



//Mats

2010-09-08 @ 10:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0