nu är det HÖST!

Idag när jag kom ut till bilen var det en riktig höstdag, solen var på väg upp för at värma den kyliga morgonen. Bilen hade riktigt med morgondis på sig och innan man kunde åka iväg så måste man sätta på vindrutetorkarna. Kunde såklart inte låta bli att rita lite innre känslor på bilfönstret......så är det :-)





LOVE....

Efter jobbet åkte jag hem för att byta bil och tog Corvetten till Lissma, hämtade upp PIA i Tungelsta också. Måste säga att det kändes som det blev sista Lissma för i år. Kallt och knappt några bilar. Tobbe, Hasse, Pavel, Uffe, Roffe, Affe och Christer från klubben var där och så jag och Pia. Vi titta runt lite, mest Mustanger på parkeringen och sen gick vi in i cafét och tog en kaffe. Pia ville ut och åka det vill ju alltid jag med så vi bestämde att åka in mot Stockholm. Motorväg är alltid kul att bränna, och Roffe hängde på med sin busbil.



Vi stannade till uppe på Fjällgatan, jag har en viss kärlek till lysen :-) Stockholm är för vackert, hämtade massor av kraft fast det var bara 7,2 grader ute. Stog där och frös när något spännande hände......





Ett par Nissar ska ta upp sin båt på en lastbil bakom VikingLines båtar. Jag sa bara att det där kommer inte att fungera, de har inte rätt grejer. De höll på och på, flera försök och sen var det som jag sa de fick ge upp och båten fick åka till hamn och lastbilen hem utan att lyckats köra in hel kosing.



Månen gick upp över Grönan och allt var riktigt vackert, men dock kallt.......
Bara att inse och kanske ställa av bilen för nu är vintern på intågande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0