Nu är jag på G, känns bra!!

Nu är jag på gång, efter helgen ska hon få sin vintersömn och skönhetsvård. I morgon lördag blir det höstcruising och sen går startskottet.....känns för jävla bra. I kväll kommer en helt ny bekantskap för att kolla in Svarten, han ska ta på sig lackjobbet, nu är det bara för mig att veta hur jag vill lacka henne. Har kollat in olika billackningar halva natten, det finns en hel massa. Första dagen jag sovit längre än till kvart över fem på länge. Inte bra med datorer när man väl börjar surfa runt bland billack, showlack, motivlack m.m. Det är bara smaken efter baken. Nu kom jag på det!!!! Jag ska självklart prata med M, ??????? faaan jag har inte hans nummer.






Svarten i garaget......åhhhhhh vad hon är snygg!!

Kommentarer
Postat av: Mats Tungelsta

Om M är jag kan du maila mig på [email protected] så kan du få mitt tel nr! Ha en bra helg annars!

//Mats

2010-09-03 @ 18:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0