onsdag i garaget

I går var det garaget igen :-). Var där från fem till nio. Billackeraren var förbi och kollade hur långt vi hade kommit och han trodde killarna på hans jobb kunde ta svetsjobbet på takbågen. Men så var inte läget, tyvärr!!! Nu ska pappa fråga någon kille han känner i Spånga som kanske kan ta det.

Nu är dörrarna borta och ny fläktkåpa monterad, samt nya galler vid positionslysen fram inköpta. Ja, det är ju inte jag som letar reservdelar jämt utan nu är det pappa som har tagit sig an det som någon ny hobby. Pappa hade varit nere hos killarna i Tidblomsgaraget och de hade lite grjer på lagret som precis passade min bil. Tror att pappa tycker det är lika roligt med nermonteringen av Svarten som jag. Han var ute hos mig i lördags, söndags, måndags och nu onsdag. Han är BÄST.

UTAN PAPPA STANNAR MIN HOBBY..........vad säger ni om den ;-)  
Kanske en ny streamers i bakfönstret på bilen ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0