Orkar inte ha vackra naglar!

Hur kan man mecka med långa naglar och långt hår. Nu är alla naglar borta, de som jag spart på under hela sommaren. Kvar finns små stumpar, ser inte kvinnligt ut......ha ha ha. I-landsproblem tänker någon.

Men hur är det med nästa problem. :-( 
När man ligger under bilen på liggtrallan ¨Horan¨ ( kan en tjej kalla liggtrallan för Hora?, ja kanske det finns ju manliga horor oxå) och så visar det sig att allt mitt långa blonda hår fastnar där under hjulen på liggtrallen och det göt bara ONT!....hur skönt är det på en skala från ett till tio. ja, just det! Tio. Nä, några kvinnliga mekaniker med långt hår och långa naglar finns det nog inte.

Har inte så gott om tid till bloggning och fotografering, är mest i garaget just nu. Nu har jag och min underbara pappa strippat bilen, allt är klart på ett par dagar. Mina fryspåsar är slut och hela garaget är fullt med bildelar. 

Den 23:e ska det firas.......ja, du ska får veta det senare. Jag ska göra något som jag kanske kommer att ångra, men just nu känns det så rätt. Funderat på det i flera år, och nu ska jag nog slå till.

Kommentarer
Postat av: peter

Nästa vecka händer det

2010-09-17 @ 13:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0