panelhöna :-)





Vem är det som håller låda på alla Oldies träffar ......jo Elisabeth. Kontaktpersonen .......
...

I Lördags var jag ute och cruisa men behövde inte ha/ta det yttersta ansvaret, Kunde bara ta det lugnt och mingla runt dess mera bland alla Corvettevänner. Klart jag skulle hjälpa till om det behövdes, hade lovat Christer det......min hjälpsamma hand är erbjuden. Christer ville att jag skulle vara vallhund och fånga upp alla Corvetter och hålla dem samman från HagaNorra till Mälsåkers slott. Vi blev totalt 52 Corvetter som skulle köra i karavantåg. Vid Mälsåkers slott blev det lunch och sen guidning på slottet om man var sugen på det. Jag pratar hellre själv med vännerna. Efter cruisingen skapade vi en egen utflykt på fem bilar til Mariefred. Där åt vi god glass och skrattade gott åt Pilefors skämt.

Sen bar det av hemmåt, mecking i garaget. Pappa skulle kolla så att allt är som det ska. Jobbade i garaget till klockan ett, när jag kom in sov alla, bara lilla jag som var vaken.  



Kommentarer
Postat av: Jesperemine

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2010-12-26 @ 13:46:24
URL: http://jesperemine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0