sista cruisingen med C3, 2010

Tack för att det har börjat.......nu ska hon strippas. Alla som vill vara med, kom och hjälp till om du har kunnande om det. Ta med fryspåsar, jag har öl i garaget.......

idag blir det sista turen, CRUISING på SÖDRA sidan med Oldiesbilar och i kväll eller i morgon börjar Jag iallifall med att plocka den saker från bilen. Nu blir det skönhetssömn som heter duga :-)

Jerka har beställt fint väder och jag hoppas på bra uppslutning......fina vägar, inget krångel med bilen och god lunch vid Skanssundet. Ska till Ivans grav oxå, ( Tällberg är inte jag med iår kanske han)

Det plingar för fullt i mobilen, nu levereras härliga bilder från en kompis som är tillbaka från en resa utomlands.

Kommentarer
Postat av: Helene

Blir du inte sugen på att åka den här turen? Kanske skulle det bli för mycket intryck för dig;)Vi skulle behöva ha koppel på dig då;)



http://www.clubcorvette.se/Evenemang/RoadTour_2009/Route66_2009.html



kram Helene

2010-09-04 @ 17:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0