Tack Mats!

Tack Mats och alla ni andra som ger mig heja rop till detta projekt med Svarten. Kan medge att man hamnar i svackor och ser bara SVART, hi hi hi. Man funderar ju starkt över hur i helvete man ska få ihop henne. Men någon utställningsbil kommer hon nog aldrig bli. Men får jag ihop Svarten till Corvette klubbens sommarmöte 2011 så ska jag vara nöjd. Då ska det visst vara dags att hämta 25 års- plackett dessutom. Hoppas det blir ett roligt ställe att åka till så man får dubbel glädje, alltid mycket trevligare .

Måste säga att gråten i lördags var av lycka, men gråten i söndags ni som tröstade mig då det var av tvivel. Mitt kontrollbehov är inte tillfredställt.......så är det bara.

Men nu är jag glad ........  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0