vilket väder.....vem firar utan mig????

Kommer ut från gymmet klockan sex och blir alldeles mållös, VAD FINT.......Hela hösten var här, doften, kylan och en helt fantastiskt sol som höll på att gå ner vid 18.00. Hade jobbat riktigt hårt på gymmet så jag mådde dessutom som en rinsessa igen......livet kan då vara underbart.....vilken tur att man är frisk och har förmånen att uppleva allt. Vårt klimat i Sverige är helt otroligt......hösten är sååååå fiiiiin........tillochmed NISSEPISSE var fin som stog där i sin parkeringsruta, ja det är Sofias övningskörningsbil. Använder den till jobbet oftast för vår parkering där är så usel. Är rädd om min egen vardags bil :-) vill inte ha några dörruppslag i den inte.



Men VEM har festat vid Nissepisse medan jag var på gymmet????? Kommer och ska öppna dörren och åka tillbaka till jobbet för att jobba lite mera och då upptaäcker jag att någon öppnat en flaska Champagne där utan att jag fått smaka. Vilken stil !!!!!! Så kan man inte göra.......jag vill ju också vara med !!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0