Amerikansk gran....

Vet du vad jag har här inne ?????



Lite Amerikanskt i en Japanbil, det ska det va tycker jag :-) Det botar lite, som medicin för den sjuke.



Hoppade in i min Rallybil, dvs min gamla Toyota.
Åhhhhhhh vad det doftar gott i min gamla bil. Vad kan de bero på ?????
Jag älskar mina doftande granar, nu doftar det gott i alla mina bilar.
Lite  Amerikanskt kan ju inte skada i den här bilen oxå.
Så fram för mina doftande granar, det är de som doftar GOTT !!!! Gott nytt Bil !

Hjääälp, nu kom det en spindel på mitt köksbordpå väg mot MIG !!!!! Jag putta ner den på golvet, man ska visst inte döda dem för då kan det bli regn. Det kanske blir regn idag iaf. Men jag har inte dödat den. Igår kom det regn och så kom det åska. Ute börjar det bli riktigt sommargrönt !!!!

Jag ska stå ute och grilla korv idag så jag vill ha sol...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0