???????



Hittade denna knapp som man kan fästa på jackan. Känns lite avlägsen när jag hittade den i en låda igår kväll. Är jag stolt över mitt pussel som ligger i garaget????? Drömde i natt om att jag hade fått dit alla bortplockade bitar från T-bågen. Jag hade borrat och gjort mallar. Fått allt så fint så min support ( pappa ) tappade nästan hakan. Börjar känna en stor lust till att plocka dit alla saker på bilen. Min jättestora byggmodell i skala 1:1.

Hoppas att jag hittar någon fin samlarbil på mässan. Skulle vilja hitta en fin C3:a.

Ska leta efter venylfärg och kolla stereo/högtalar montrarna på mässan.

Planerade vår resa en del tidigt på fredag morgon. Vi ska åka klockan sju och ha fikakorgen med. Stanna på vägen och ta en smörgås, sen laddad till max för att gå på mässan. Kalla öl i kylboxen och champagne till mig och Ann. Helene får stanna på samma P-plats så vi hinnar fira årets första träff ihop.

Idag ska jag fylla på oljan och tanka högoktanigt, dra en sväng till Blåkulla i kväll innan jag återvänder hem till min sköna säng och laddar om till morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0