Fyra timmar senare....

Fyra timmar senare så sitter jag vid datorn igen. Nu är det frukostfika och lite blogg idag. Tog in mitt citronträd från garaget i fredags kväll och det är så underbart. Blommerna doftar så gott.....den doften är helt unik. Luktar lika gott som när man startar en riktig bilmotor utan katalysator.

    i garaget.





Nu har citronträdet sin plats i fönstret igen......och sprider en härlig doft. Jag verkligen gillar mitt stora citronträd, trodde i vintras det skulle dö av ohyra m.m. Var i garaget flera kvällar och torkade bladen rena från ohyra......och jag vann. De försvann :-)  Det är inte bara bilen man vårdar i garaget som sagt var......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0