Grund lurad !!!!!

Igår blev jag riktigt grundlurad......det var så att tårarna började komma........

Tjugo i fyra ringer telefon och jag svara medan jag satt och påskpysslade med mina barn på fritids.

- Ja.
- Ja hej! Var förbi verkstaden och din bil ......
- Vadå ? Min bill ???????
- Ja det ser värru ut än vad vi trodde. När verkstadskillarna tog bort växellådan så var det större problem än vad du kan föreställa dig. De kommer köra den till P-O eller så får skroten komma och hämta den med gaffeltrucken
- Va ????

Jag sitter med gråten i halsen och tårarna börjar trilla ner för kinden. Det är knäpptyst ibland barnen som jag sitter och pysslar med. Alla har hört att fröken är ledsen på rösten. En flicka sätter sig på knä och tittar på mina ögon och tårarna som kommer. En pappa som just ska hämta sin son, stannar upp och beskådar mig. Det är sorg i hela rummet.....

Då får jag höra att det hela är ett skämt. Min bil är klar, det är bara att hämta den innan klockan fem. kan säga att Tobbe lyckades lura mig riktigt ordentligt.

Glädjen sprider sig i rummet...........



Den ska få rulla till Elmia i påsk.....min kärlek <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0