Hur är det möjligt.....

Hur är det möjligt att göra så mot sina medtrafikanter. Någon har till eller TAR för vana att öppna en liten flaska vin i bilen och lagom kasta ut den i vår korsning. När jag var ute och gick kunde jag finna på en sträcka av 150 meter  sjutton stycken vinflaskor fram till korsningen, när jag sen tog av ner på vår väg låg det sju stycken flaskor till på en sträcka av hundra meter. Leker agent just nu !!! Har koll  på en bil som varje dag stannar utanför min arbetsplats på busshållplatsen och gör något. Funderar på om det är han eller hon som korkar upp vinflaskan där, sen när den är vid min korsning är flaskan slut och man kastar helt enkelt ut flaskan genom fönstret. Allt för att makan, maken eller sambon inte ska fatta något . Fattar ?????????






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0