Idag ska vi flytta bilar och bildelar....



Ska flytta runt lita bilar och bildelar så att inget ska bli skadat. Dörrarna ligger på golvet alldeles svarta och skinande blanka. Vilken lack !!!!!! Det här kommer att bli fint.....så fint att det kommer duga för mig. Jag blir bara lite frustrerad och deppad av att inte bilen kommer vara klar nu till vårens första cruisingturer.

Tror rent av att det påverkar mig mer än vad jag tror, det är nog som så att det är därför jag är lite ledsen ibland. Jag ser det lite svåra och pillriga arbetet som ska göras med rutramen......lite jobbigt, men det kommer att fungera till slut, det vet jag !!!!!

Kommentarer
Postat av: peter

Superspännade att få se Undervärket

Längtar till Nästa helg

Jag kommer hem på Onsdag då kan vi väl höras om Fredag

Jag kommer direkt från Skåne

Har vi bokat någon restaurang på Fredag kväll eller ska vi tjansa på att vi får bord

Hälsa

2011-04-10 @ 20:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0