Inte polerat Corvette......

Denna helg bord man ha polerat på Corvetten, men det han jag inte med. Jag har varit på Elmia mässan och tittat på nypolerade bilar. Där fanns fina polermedlen att köpa. I Söndags polerade jag våran båt och igår polerade vi och rev pressen på mamma och pappas båt.

Ska iaf köra ut min Corvette efter jobbet en dag så jag kan polera den. Första maj hoppas jag på fint väder och mycket sol. Då ska jag ut på gatorna och demonstrera mot höga bensinpriser.



Solen bör skina över månaden MAJ......jag vill åka Corvette!!!!!!!!
Saknar den som bara den.

Måste kolla med killarna i garaget, kanske är Transporten sönder igen. Den lät inte bra sista milen från Jönköping i lördags. Det blir att åka ¨tårtan¨igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0