limo....



En limo skulle man ha, då kunde man åka flera till Elmia i påsk eller till Valborg. Har just inte några funderingar på det men om plånboken vore för fet så skulle den här kunna vara ett roligt alternativ till Transporten.

Fick ett roligt mail från en klubbkamrat som varit ute och fotat sin Corvette redan i vårsolen på första cruisingrundan. Delad glädje = dubbel glädje.

I helgen ska jag sätta på sommardäcken på Transporten och fix lite med min C4:a. Hoppas på besök av några Corvettevänner. En fika i solen skulle vara trevligt.

Ha en trevlig helg alla vänner.....nu har jag städat huset och ska åka till systemet, sen ska jag jobba till halv sex i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0