Om det ändå vore juli......

Har legat vaken i en timme nu. Vaknade klockan TRE, nu är klockan över fyra på natten eller morgonen. Jag vet inte riktigt vad man säger. För mig är det fyra på morgonen. Hade det var juli månad nu så hade solen varit på väg upp och jag hade kört ut Corvetten ur garaget och tagit mig en morgontur innan frukost. För tjugofem år sedan hände det väldigt ofta att jag tog ut bilen väldigt tidigt på morgonen för att ta en tur till Mariefred och tillbaka innan frukost. Något jag absolut skulle kunna göra NU............ingen Corvette påställd, grus på vägarna och ingen soluppgång ännu. Nu är klockan tio över fyra på morgonen, men jag får vänta på att solen ska gå upp om någon timma.

Igår var allt upp och ner hemma.......en platt-TV har fått mig att dissa Corvette-livet. Hur är det möjligt ??????

Kommentarer
Postat av: peter

Jag vet precis hur det är

2011-04-10 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0