2 X Corvetteladdning........

Vad är det HÄR ??? Var är alla digitala stolpar ???



Vad ska detta betyda ?? Alla digitala stolpar är borta och det står något konstigt som jag inte vill läsa - reserve !!



Lite mer fattig.............men det är lättare att betala 1000:- i bensinpengar än 1000:- i matpengar. Så är läget i mitt fall !!!

In i fållan med vildhästen och sen var det bara att dra vidare.............



Nu ser det bättre ut på de digitala mätarna. Räcker hela natten lång och hela fredagkvällen och lördagen.



Tog mig en härlig tur hem, nu kunde man gasa lite. Satt på nålar till bensinmacken att bensinen bara skulle räcka fram. Jag gasade inte någon gång på resan dit. Körde som om jag satt i en Svensk bil ;-)

På väg hem stog det två älgar vid skogsbrynet som vanligt. De stog en bit längre bort igår bara när jag åkte hem från SKanssundet och åt............Verkar som om de har sitt matställe vid Bröta som området heter.



Jag var och hämtade ut mitt paket på Ica. Det var nog det bästa med hela Mantorpshelgen. När jag kom hem från Mantorp var jag ute på nätet och surfade runt och hittade bilen som jag letat efter hela sommaren. I Rättvik hade de haft två stycken till försäljning men de lyckades Jerka och Pilefors att köpa före mig, eftersom de kom upp en dag tidigare än mig till Rättvik.



 Paket med ett litet gulligt meddelande i .....

Så kom en laddning till min Corvettehylla i form av en ny liten söt Corvette i skala 1:18. Nu har jag en oxå !!!!!! Så är det Jerka och Pilen..............



Min torsdag var helt underbar, att få vara ute och ha idrott, spela boll och leka burken hela dagen i denna tropiska värme passar mig perfekt.

Idag börjar jag halv elva, vaknade 05.08 så jag kommer nog att hinna med en hel del innan jag är på jobbet idag. Har satt på en tvättmaskin ;-) och nu fikat och bloggat och klockan är tio över sex. Ska städa och träna innan jag drar vidare till arbetet, sen blir det Sveavägen ikväll och imorgonbitti är det bilprovningen för den Grå.

Ha en glad och lycklig helg !!!!!! I morgon ska det bli SOL :-)

Kommentarer
Postat av: Jerka

Köpte du en med 6:a ,min är med bigblock :-) såklart

2011-08-26 @ 07:21:31
Postat av: Mats

Glöm inte cruisingen ikväll fredag!

2011-08-26 @ 09:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0