Champagnefrukost..........

Igår hade jag ställt klockan på 04.30 för att hinna med tåget klockan 05.53. Fick sedan åka med i bil från Tungelsat till Vikingterminalen. Igår hade vi planeringsdag på sjön med vår nya rektor.................supertrevligt. Vi började med en riktig frukost med allt gott man kan tänka sig. Den slog nog alla sommarens hotellfrukostar med hästlängder. Dessutom fick man champagne till frukost om man vill. Det var en i personalgruppen som tog Chamagne. Kan Ni gissa VEM ???????



Inte svårt att gissa va ?  Rätt svar: Elisabeth

Sen hade vi ett konferansrum som väntade på oss och hårt arbete.



I Mariehamn böt vi båt, vår båt skulle forsätta tll Åbo.





Efter lite paus på soldäck var det lunchbuffé med fri tillgång av vin. Gott gotti gott gott !!!



Vin tilll efterrätten fungerade oxå !!!!!



Hemma vid köksbordet blev det en Jäger.......



Köpte med mig lite gott hem...........

............en rolig BAG in BOX



Dessutom hade jag tur med vädret denna dag. Blåst och regn började först när vi kom in vid Furusund. Hade iaf en toppendag igår.

Idag blir det nog en dag i garaget...................nu ska jag ut och fota alla mina nya bildelar och ev. blir det dags att borra hål i rutramen för fönsterlister m.m. Ska iaf vara i garaget och troligtvis kommer paappa ut också för att  hjälpa till....

Min support...........



Hilding för ett par år sedan ...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0