Första arbetsdagen......

Igår var det första arbetsdagen för denna höst. Jag hade fullt upp från första början. Arbetad sju till tre, ska hålla mina timmar i år och inte arbeta tio om dagen.

Åkte hem och sov middag en timme, sen fixade jag lite mat. Efter maten tvättade jag C4.an och pckade ihop lite saker på vinden.

Satte upp min tavla på väggen, som jag köpte i Rättvik.



Plockade ut mina samlarbilar till garaget och ställde de på sin plats.En C3:a årsmodell 1982, köpt i Rättvik.



En C2:a köpt på Barkaby under lördagen.



Sen kunde jag inte låta bli att köpa den underbara - 63:a, trots att den är i skal 1.24 och jag ska inte spara på dem också. Men nu ska jag nog skapa en hylla för dem också så jag kan spara dem där !!!







Tog med mig mina plåtskyltar ut i garaget, jag satte inte upp dem för jag vet inte riktigt vilken vägg jag ska ha dem på. Jag har hela hösten att fundera ut det..................för nu är hösten här !!!

Just nu ösregnar det igen........sovit dåligt i natt. Åska och blixt, sen spydde katten på parkettgolvet och när jag tände lampan satte en syrsa igång att spela. Han bor visst på övervåningen !!! Han spelade ett tag, men slutade och jag kunde somna om efter att legat vaken länge och vänt och vridit på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0