Godmorgon.........

Godmorgon mina blogg-vänner jag har nu lagt ut en hel vecka med bilder och text. Mycket att titta på om man orkar till fikat. Det hände något konstigt för 3.e och 2.a augusti kommer före 31- juli men så är det.

Jag har nu skrivit om

söndag 31 juli  ( Stockholm -Rättvik)
måndag 1 augusti   ( Rättvik )
tisdag 2 august  ( Rättvik )
onsdag 3 augusti  ( Rättvik - siljan - Stockholm )
torsdag 4 augusti ( Arlanda )
fredag 5 augusti ( röjde fram bildelar)
lördag 6 augusti  ( Wheels Barkaby )
söndag 7 augusti ( Classic Car Barkaby )
måndag 8 augusti ( första arbetsdagen )

Nu ska jag snart till jobbet, och de vanliga rutinerna.

Kram till er alla från mig !!!!



Kommentarer
Postat av: Therese Andersson

Hej på dig! Var länge sen vi hördes av, har äntligen hittat till din blogg :) Ser att du haft fullt upp i sommar, kul! Försöker själv skriva bra blogg men det går sådär ;) hihi. Hoppas allt är bra med dig! Kramar från Tess (carros dotter)

2011-08-09 @ 11:48:38
URL: http://texytess.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0