Han föll för min charm................

Han föll för min charm..............var idag i växthuset för att eventuellt köpa någon blomma. Brukar gå dit ibland. Det är samma spa för själen som att gå in i garaget eller cruisa fram på vägen en härlig sommardag, helst sommarmorgon.
Gick iaf omkring i växthuset och tittade på citronträd och olivträd. Kollade även in rosmarin och lavendel på stam. Efter en stund dyker en av ägarna upp och börjar fråga mig om hur mitt citronträd mår. ???? Han kommer ihåg mig ???? Har frågat om mänga tips om hur jag sköter mitt träd. Jag berättar att det mår bra och att jag lyckats bra med det, men önskar ett till. Han har många citronträd och olika priser. Det hela slutar med att jag går hem med ett citronträd för 650:-, men betalar bara 350:- för det. Faaaaaaaaaaaaaaaan vad jag är lycklig. Nu har jag två citronträd och jag ska vårda dem med all min kärlek. Ska köpa en ny kruka till mitt nya träd och ny jord. Den har nu fått näring och flttat ut till mitt gamla stora citronträd på altanen. jag kommer ha citroner till groggen som sagt var....................fett naiiiiiiiiiiiiiiiiijs!!!!

Mitt nya citronträd......................



Fick bli kompis med mitt gamla. Tror att de kan ge kärlek till vandra och bäraa mera frukt. Den som avvaktar får se.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0