Hemma igen............

Hemma igen efter en helg nere på Mantorp. Hade bara hemlängtan hela tiden.............undrade varför jag egentligen var där!!!!! Skulle nog vart bättre om jag varit ensam hemma denna helg.

 Vill bara få lukta på saltvatten.....saknar sjön. Jag kommer inte överleva vintern. Det har inte blivit något Sandhamn och inga morgondopp och salta bad i solens sken. Faaaaaaaaaaaaaaan. Jag orkar inte.










Ska iaf vara hemma hos Svarten nästa helg. Inge bilåkande, bara vara i garaget och med min C3:a, jag saknar den bilen så det gör ont i själen. Vill bara starat och åka med just den bilen.................



I morgon är det en ny vecka och på fredag är det studiedag................sen är det helg igen.

Bilder från Mantorp kommer när jg får tid över. Nu har vi kollat på bil till Linus. Sen hämtat Maria och kört henne till sin bil som hon parkerat vid Hemfosa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0