lill-lördag



Idag är det lill-lördag, men vem hinner ???????
- Inte jag !!!!!

Nu har vardagen tagit över semesterlunken. Igårkväll missade jag Lissma för att svärmor fyllde 80 år. Ikväll missar jag Skanssundet för att jag har arbetskväll på jobbet. Jobbet tar över min fritid, den inkräktar. Men, men, men det blir väl bättre. På fredag ska vi ut på sjön med jobbet och sitta i konferansrum....!?!?

Jag mår faktiskt rätt bra just nu, livet är rätt fantastiskt. Har nog fått en kick av alla paket i garaget. Som lilla julafton, ska ha paketöppning i helgen eller kanske redan på torsdag kväll. Efter Ålandsresan på fredag är det nog inte läge, rätt trött då !!

Jag går och funderar, måste bestämma mig i livet. Hur ska jag göra ?? Skulle nog behöva bli troende och fråga högre makter eller börja gå till en spå-tant som talar om hur min framtid ska bli. Kommer jag orka eller inte? Tänka sig att det ska vara så jobbigt att fatta vissa beslut ! Har du något tips hur man gör ? Man ska nog sätta sig i garaget och skriva ner på ett papper positiv och negativ och sen bara välja. Så får det nog bli ! Nä, nu måste jag göra mig klar för en arbetsdag till på jobbet. i morgon ska det bli så roligt å jobbet............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0