Mmmmmmmmmmmmmmmm............







Mmmmmmmmmin älskling. Nu har jag en så stor längtan att få ha min älskling i mina händer. Vill bara kunna få ratta henne ut på vägarna. Har ett så stort behov av att få köra henne så jag vet inte hur jag ska kunna bota det. Det är väl klart lite överdrivet, jaghar ju klarat mig i flera år efter det jag hade sålt henne. Men jag fick ett stort beroende av henne sen jag köpte tillbaka bilen. Vill iaf kunna få köra henne NU ! Det är nog en av mina större önskningar just nu, men det är mycket kvar. Två helger med Corvette-evenemang sen så har man helgerna fria till Corvetten och garaget.
Fyra månader kvar till nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0