När ska jag ta hand om mig själv ??????

Fick frågan om - När ska du ta hand om dig själv ??????

Mår klart bättre nu än vad jag gjorde i våras. Var faktiskt ute på hemsidan och tittade på olika bilder och reportage där under gårdagen. Hittade lite bilder från på Nationaldagen då jag sprang omkring med långklänning. Jag vet att modet är så, att man ska ha långa klänningar. Jag hade valt långklänning denna dag för att ta det LUGNT. Man kan inte springa omkring som en hottentott då. Klänningen tar liksom STOPP!! Sjätte juni var jag iaf superstressad..............så stressad att jag veckan för midsommar var hos läkaren för att ta alla prover man kan göra för att kolla HUR min kropp mådde. Min kropp och alla värden var jättefina, men stressen satt nog i huvudet. Allt som skulle göras och stressen på jobbet, hemma och ALLT !!!!!



Samling i Hagaparken inför Nationaldagsutflykten...........



och här bjuder jag på fika till alla som vill ha....................




Beställde ett glas vin till maten. Jag hade chaufför denna dag.



Sen var det besök på ett lekskasmuseum vid Tidö slott !!!!

På den tiden var jag stressad..............nu mår jag nog rätt bra när jag sitter här och bloggar. Känns som livet kan ha sina goda stunder. Igår  gjorde jag klart det mesta som jag skulle fixa med Corvetteklubben, tvättade hela dagen och tog det allmänt lugnt. Min helg har nog varit rätt bra faktiskt. Sov middag efter jobbet i fredags, sen lite mat och sen Corvetten in till cruisingen inne i Stockholm på Sveavägen. Lördagen var det besiktning på Corvetten, så det är bara till att ställa in den när hösten kommer och ta fram den i vår igen. Sen var jag på bilmöte i Rosersberg hela dagen och efter det han jag med att kolla in läget på Vegabaren där det var raggarbilträff. På kvällen hade vi grillkvälll hemma med familjen och med mycket skratt. Så härligt när barnen är hemma och Linus. Drack vin och skrattade till långt efter midnatt. Söndagen va en göra klart-dag och slappa dag.

Nu är det en ny vecka............
Måndag (idag) ska jag hjälpa Maria att städa och packa inför hennes flytt till Norge.
Tisdag Föräldramöte
Onsdag Inköp av varor till Vallentuna och höstcruising
Torsdag Möte med Corvettevänner
Fredag inget ännu 
Lördag inget ännu
Söndag  Bilträff i Vallentuna

Nu har jag nog bloggat klart, har hunnit planera mina lektioner jag ska ha i veckan. Nu ska jag kolla om jag fått någon lön. Har inte fått någon ännu!! Var är den ??? Sen ska jag nog ta mig en löparrunda.

Ha en bra måndag och vecka................





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0