reportage

Avslutar nu kvällen efter en heldag vid datorn. Skrivit sex reportage, ja sex olika inte sex-reportage till CM. Text och bilder. Tittat på foton från hela sommaren. Har så mycket bilder. Har ju lyckats vara på bilträff varje helg utom två sen första maj. Det är bra jobbat tycker jag ! Vet inte hur mycket foton jag har, men många är det.

 Jag har dessutom städat, tvättat. plockat bort saker och pratat i telefon. Nu är jag helt slut och ska snart nanna kudden. Fick för mig att avsluta dagen med att blogga.

 Hittade ett kort på mig från när jag var ute på Åbergs museum den 21 maj. Längtar tillbaka till då, hade då haft hela sommaren framför mig. Nu har jag bara vintern framför mig..............



En Elisabeth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0