Sista fredagen i månaden...........

 Stockholm city sista fredagen i månaden.

I fredags tog jag den grå in till stan och kollade in cruisingen. Mycket bilar och mycket folk i staden. Många Corvetter och många Corvettevänner. Jag lyckades hitta in parkeringsficka nere vid Vanadisbadet, det var fullt så långt ögat kunde se med parkerade bilar utefter Sveavägen, sen var det såååååååååååååå många som bara cruisader runt, runt, runt.











Hade en toppenkväll, så fruktansvärt kul att köra bil hem sent på natten. Bilen gick så braaaaaaaaaaa och jag bara gasade. Det gjorde killarna som körde race vid Haninge oxå. Tyvärr missade jag racet, poisen var redan där. Vi behöver nog verkligen en racebana i Stokholm så vi kan göra våra race på ett bra sätt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0