Skolstart......

Igår var det skolstart för alla barnen på jobbet. Jag var tidigt på jobbet för att baka tårta med kocken. Vi har nog gjort det till en tradition han och jag. Vi har säkert hållit på med det i tio år. Tårta och fest när skolan startar................



Tårtan blev hela två meter och nitton centimeter lång.

Sen spelade vi brännboll, yatzy och MixMax. Fullt ös fram till halv sex, sen var jag och storhandlade vilket slutade femtonhundra fattigare. Var hel slut sen och la mig vid tio. kollade Hollywoodfruar och de skulle man vara, vilka bilar de sitter och kör omkring i. Lite avundsjuk faktiskt.

Ha en bra dag, skiner solen vid fem så kanske det blir Lissma. Det var länge sedan man var där !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0