Snart fredagsmys...........

Vaknade fyra i morse av att katten skulle ut och kissa. Satt och gosade med honom igår kväll och då ramlar något kallt ner på min hand...............blääääääääääää uschhhhhhhhhhhhh en binikimask från kattens bakdel. Matat honom med avmaskningmedel inte avfettningsmedel ;-)

Igårmorse var jag ute och löptränade och det gick jättebra, jobbade full dag och sen var jag hälsade på Sofia och Linus som bor i Marias lägenhet nu när hon är i Norge. Hem med mitt nya Citronträd igårkväll och vattnede med lite näring, så det ska må bättre. Ungefär som att byta olja på bilen ska jag byta jord och ge den en ny kruka och sen hoppas jag att den sak trivas av min kärlek till detta träd och ge mig citroner till groggen.

I helgen är det Mantorp som gäller med Corvetteklubben och alla vänner där. Hoppas att vädret blir toppen så alla som vill köra verkligen får köra av sig aå att det ryker om det. Känner en kille som fick pris på sommarmötet för han lyckades bäst av alla, vilket är vardagsmat för honom. Han är BÄST på det, helt enkelt. Hoppas att han får använda sin Corvette till 100% i helgen, han som lever för just racing. Vet en hel del som ska köra provapå-repor och banrcing. Eller så blir det som så att man bara tar det lugnt............och har det !!!





Däckbyte :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0