som att gå till tandläkaren

Det är som att gå til tandläkaren. Man är orolig fast man inte behöver. Så är det NU !!! Jag ska klockan sju besiktiga bilen och sen ska jag till Rosersberg idag. Där har automobil sin årliga Corvette-träff och vi har en fin parkering framför slottet fför Corvettemedlemmarna. Örnen har fixat...........

Igår kväll var det Cruising inne i stan. Så mycket bilar och avgaser. så härligt. Träffa massa fina människor och allt var toppen !!!

Nu sitter jag med min kaffekopp och lite nervösa mage. Vaknade klockan 05.04 av mig själv och har duschat och fixat mig lite.

Tack Anna för dina fina ord. Det gör mig glad !!!

Ingen bild idag på bloggen, bilderna från igår kväll ligger kvar i kameran och jag har inte tid.

Ha en bra lördag. för det ska jag ha. I kväll är det grillkväll på gång.

Hoppas det går bra hos bilprovningen nu bara!!!! Ska gå ut och kolla lysena för det missade jag igår .

Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0