Söndag 7e augusti



Packade bilen igen för att åka till Classic Car på Barkaby. Just när vi åkte var det uppehåll, men dagen lovade regn och under natten hade det regnat en hel del. De som arrangerar Wheels Barkaby vill gärna att vi finns på söndagen också. Jag och Ove bestämde att vi ses där och kör en mindre klubbparkering vilket vi gjorde förra årett också.



När jag kom till Barkaby kom också regnet. Fikade i tältet med klubbkamrater som var ute med sin bil för första gången på en träff med klubben efter vissa renoveringar. När vi sitter där och fikar kommer en reporter fram från tidningen Classic Car och vill göra ett reportage om just hans bil. Killen blev överlycklig och vi bara gratulerade.



Regn över hela Barkaby.........



En del började ge upp och begav sig hemåt.............
och då kom mamma och pappa i ösregnet. Att de bara orkar i deras ålder, de borde sitta hemma i en soffa och virka och läsa Svenskan.



De är iaf stötsköna!!! Jag är så imponerad att de orkar !!! De är krut i min mamma och pappa iaf. Regnet kan inte stoppa dem om de har bestämt sig för något.



Ove ville att flaggan skulle synas, den var alldeles tung av allt regnvatten.

Sen bestämde vi att vi också plockade ihop våra saker. Det regnade för mycket och sen kom blixt och dunder.






När vi plockat ihop alla saker var både vi och våra bilar blöta.

Stannade till och handlade lite mat på vägen hem, sen kom en kompis och hjälpte till med datakrångel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0