Tisdag 2 augusti

På tisdagens morgon vaknade jag vid sju lika så, tog på mig träningskläderna och lånade ett par gå-stavar på hotellet. Tog mig en riktigt lång romenad runt staden, var ute i över en timme och sen blev det frukost. efter frukosten tog vi bilarna till marknad på travbanan och utanför staden. Hittade en tavla till väggen i garaget på veteranmarknaden.



Maria bland alla vackra bilar som åkte omkring på marknader och andra aktiviteter.



Corvetter parkerade i rad efter varandra utanför ishallen.......



Jag köpte dem inte !!!! ( Fast vissa tyckte de kunde passa mig )



Fick små smilies av Hasse, så de vet vilket humör jag är på. Byt smilies och tala om dagens humör, så lyder det senaste från Hasse. Helene satte en på rätt ställe ;-)



När vi kommit tillbaka till hotellet och parkerat våra bilar så tog vi ryggsäcken fylld med burkar och badkläder för att ta oss ett dopp i Siljan.



Jag älskar SOLEN !!!!



Hjääääääälp!  Känner ni fort men fel ?



På väg upp till hotellet hade bilarna börjat ställa upp sig till karaven inför kvällen. Så mycket fint igen !!!


Alla gillade inte att det parkerades i cruisingstråket och fick en lapp på rutan !




Ännu fler som ¨pimpar¨sin bil, Amerika.......var det inte en Japan ????



Vi åt en otroligt god grillbuffé på hotellet samtidigt som cruisingtåget gick på gatan precis neranför. Såg nästan alla bilar från middagsbordet.




Gott att dricka till blev det oxå !!!!




Samtidigt spelades det in nya program av Dallas, JR´s okände kusin dök upp i serien.



Efter mat coh dryck gick vi ner på stan, här var det folkfest!!!












Någon hade hällt tvättmedel i fontänen, det såg häftigt ut. Fick lite flash-backs

'



Maria som var glad i hatten skulle sätta skum och lödder på tillvaron...........sen festade hon bort sina solglasögon. Som tur var hittade vi kamera och bankomatkort som inte hade riktigt koll på !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0