Torsdag 4e augusti

Vaknade av mig själv klockan 04.08, innan klockans alarm gick igång.  Hämtade Maria hemma hos henne klockan 05.15 och sen körde jag henne till Arlanda. Vi var på Arlanda 06.15 och hon checkade in. Sen skulle hon ha frukost och gå på toa. När vi är på toa ropar de ut final incheck till Luleå, vad säger Maria då. Mamma !, - jag har nog lite brottom!!! Lite ???? Nä, mycket !!! Sprang uppför rulltrappor till inckeckning, hon får röd lampa i passerkontrollen. de börjar rva upp hennes saker, samtidigt som en efterlysning går ut i alla högtalare på Arlanda att Maria Söd.......... saknas till gate 31. Hon kastar lite saker som inte får följa med och springer till gate 31.

Får ett SMS av Maria.
Hahahahaha katastrof!!!!!! Men jag
hann :-) fett spännande !!

ker sen till mamma och pappa och fikar. Sen handlar jag allt till träffen på Barkaby då vi ska bjuda på frukost. När allt är klart så lägger jag mig i solen och bara tar det lugnt.

Lugn kväll hemma......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0