Annandag jul

Granen står så grön och grann i stugan, granen står så grön och grann i stugan........



I år har jag svarta kulor i granen.....matchar Svarten :-)



Fotade min Amaryllis .....och vad får jag se? Ska den vara där ? Är det årets nyhet när det gäller juldekoration? En gängtapp i en röd liten ask !!!!Borde den inte vara i garaget?

 

Var uppe halv tre i natt och hämtade Maria som varit ute och festat, bilen var ren men efter nattens körning ser den för jävlig ut igen!!!! Var är snön och kylan, då ser inte bilarna ut så här! Snö och -10 grader skulle passa perfekt om man fick bestämma.



Ute är det som en vårdag, värmare ute nu än midsommarafton för ett par år sedan! Tog en motorcykelsväng med Tobbe idag. Fett naijs!!! Eller vad är det barnen säger ?







Var i garaget ett par timmar och klädde om två delar till stolarna. Själva sittdynorna är stoppade och klara. Ska spännas fast snyggt på stolsunderredet. Kommer få slita hund med det så det blir snyggt och spännt!!!



Sorterade och delade upp allt i olika högar och läste instruktionerna.....







 Meckade isär stolsryggen för att fortsätta med det arbetet senare.









Vid halv tre fick jag lov att lämna garaget :-(
Var på julbord i Nynäshamn på eftermiddagen/kvällen.

Idag ska jag jobba och komma igång med det igen efter sjukdom m.m. ............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0