Äntligen

Äntligen var jag till läkaren, hatar att gå till doktorn.....så är det faktiskt. Ska tillbaka på tisdag och ta prover och sen blir det utredning av mina leder. Får väl ta och dricka en grogg på 556så jag mår bättre!!

Idag är det nyårsafton.....................

Vad ska jag ha för nyårslöft? - Träna, sluta blogga, sluta äta godis, inte dricka sprit................(låter inte roligt)

Var i garaget igår och konstaterade att det fattas saker till min renovering av sätena, ska försöka tillverka egna  nya idag. Ska vara i garaget och bara fira in det nya året i lugn och ro, med en bra sista dag på året 2011. Sen blir det gratinerad hummer, räkor och skagentoast. God mat hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0