dan för dan...........

Dan före dan före dopparedagen..............igår natt sov jag ingenting. från klockan tre låg jag bara i sängen och vände och vred på mig. Så ont i axlarna så jag inte kunde ligga still åt något håll, somnade om på morgonen och sov till nio. Missade vårdcentralens lättakuten.......

Var förbi mina favoritkillar i verkstaden och önskade de en God Jul. De fick varsin hink med godsaker till julen. De blev jätteglada.........

Pratade i telefon med en Ulrika från tele2, ska skaffa mig en Iphone i februari då mitt abonnemang går ut, Jag önskar mig en ny telefon, vill kunna fota och blogga direkt........om jag nu ska förtsätta med dagboken på nätet. Hon var iaf helt suverän, har varit inne på min blogg nu på morgonen och önskat God Jul.......så kul. Hon hade någon kompis i Bollnäs som arbetade med corvetteklubben, måste ta reda på vem det kan vara. Kändes som jag vart kompis med henne, så´n härligt social tjej!!!!!



Pratade med Affe igår, han ringde och pratatde corvette, ny motor, snabba tior. Jag kom att tänka på Malmby på direkten då jag till slut provade att köra dragracing.........så kul!



Startnummer oxå!!!!

Pratade med Jerka igår också, saknar honom och Helene. Pratade med Skräcken, han är så toppen! Tänka sig att man hittar tillbaka till sin vän efter tjugo år bara för att man äger en Corvette. Tittade på Böda camping, saknar PG, Ann och Vilda......................saknar alla mina Corvettevänner. Skulle vilja ha en dag till att  fira Corvettevänners jul, det skulle vara roligt. Dansa runt Corvetten och äta små pepparkakscorvetter till glöggen.

God jul alla vänner..................



Vallentuna 2011, fotade mig själv i Oves taklucka :-)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0