En kaffe mellan benen............



Tänka sig att denna bild får mig att njuta och tänka tillbaka på välmående och styrka.

En sommardag för snart två år sedan kände jag mig lite ensam, så jag tog Svarten och åkte ner till Rosenhill och köpte mig en kaffeLatte ifrån cafét. Satte mig ute på parkeringen i solen och bara njöt av livet. Från att ha känt sig ensam och nästan övergiven, kändes helt plötsligt livet helt fyllt av vänner och styrka. På sommaren är man aldrig ensam nere vid Rosenhill. Där samlas mycket motorcyklar och en och annan fin bil. Man känner gemenskap fast man inte pratar med alla. Det kan ju tilläggas att man sitter ju inte ensam på en trottoarkant vid Rosenhill så speciellt länge. Svarten drar åt sig blickar och helt plötsligt har man någon att prata bil och intressen med. Fan vad livet kan bli trevligt för att man tar bilen och åker och fikar. Det liksom bara vänder. Styrka får man av att ratta sin käraste ägodel och sen lite kaffe. Vänner gör en glad och gemenskap gör en lycklig.Inte undra på att man gillar fotot från sommaren 2009. Kaffemuggen mellan mina ben på parkeringen vid Rosenhill. Jag saknar, längtar, drömmer mig bort en stund nu............................denna fredag den sextonde december. 
Ingen snö och ingen tomte.



Ingen Tomte????? Tittade på filmen, Tomten är far till alla barnen. Det är nog en favorit som man kan se i repris flera gånger om. Den gick på Tv igår kväll, fick se Anders i programmet Böda campig oxå. Alltid kul att se någon man känner i ett TV-program. HAn har tillochmed en egen gata uppkallad efter sig på campingen.
Min gata skulle få heta ¨Miss Stingray street¨.

Ska idag åka och besiktiga om min Transport, den gick inte genom bilprovningen för en och en halv vecka sedan. Nu har jag nya bromsrör och ska åka ner till killarna och be om ett finare besiktningunderlag.

Ha en riktigt trevlig helg!!!
Ska själv köra bil hela natten................cruising midvinter 2011 med min Transport. Bara sitta och njuta och känna mig som en Drottning i natten. Drottning på väg !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0