ett år har gått.........

Ett helt år har gått. Första december förra året med värkan kropp och axlar efter mina olyckor så var jag ändå så glad denna dag. Fick hjälp att köra Svarten till svetsaren och han fixade rutramen under dagen. Ute var det -20 grader denna dag. Kallt att både lasta och lossa..............segt i växellådan!!

Tidigt på morgonen kom en av favoritkamraterna i klubben för att hjälpa mig köra bilen till Svetsaren. Kallt som faaaaaaaan var det att lassa. Halt var det ute, men  vi tog det lugnt.







Det var en bra december i mitt liv förra året. Rutramen ditsvetsad på en dag. Klappat och klart, den bästa julklappen och mycket tack vare pappa och hans känningar. Pappa var med hela dagen och arbetade med Svarten han oxå, trots sin ålder. Men det är väl inget på en krigare som honom............

Ha en bra dag..............idag vet jag inte om jag är på väg att bli sjuk eller ???????????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0