ett gott skratt förlänger livet...................



Ett gott skratt förlänger livet...................

Helene och jag kan få enorma skratta-attacker ihop. Saknar henne nu på vintern då man inte hinner ses på samma sätt som på sommaren. Sommartid laddar man nog många batterier när man är ute och cruisar runt med bilen och vännerna. Att man förlänger livet med ett skratt händer rätt ofta när man stannar upp för att äta, fika eller ta sig lite rosé. Nu var det ett tag sedan jag skrattade ihop med Helene och måste erkänna att jag saknar henne. Skratta gör jag ofta, flera gånger om dagen iaf.

Jag har förlängt livet på andra sätt också....................( hemligt )

Igår blev jag glad när Håkan ringde och sa att mina delar till stolarna på Corvetten hade kommit. Det kommer att resultera i ett par timmar i garaget i helgen om jag hinner hämta ut dem, eller om pappa kan tänka sig åka förbi där och hämta dem. Håkan sa att det är bara att sätta fart och på så sätt slipper man julmarknader och annat. Helgen är ganska fullproppad med annat som jag vill fixa, och då är inga julmarknader inplanerade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0