God fortsättning.......



God förtsättning på julen...................Min kökshylla har blivit lite inspirerad av det Amerikanska temat, Jag förstår ingenting??? Jag har Amerika överallt!!! Amerikanskt tema på kläder, bikini, sängtextilier, filtar, väskor, julpynt och bilar.

Var och jobbade igår, helt förstörd i kroppen klockan tre så jag fick åka hem och sova. Kroppen bara värker och värker. La mig under en toppenhärlg filt jag fick i julklapp av Tobbe. Den värms upp elektriskt av några värmetrådar som går inne i filten precis som i ett värmegolv.

Idag ska jag till Stockholms city och vandra runt. Ska träffa min mamma och pappa, Maria, Sofia, Andreas och Matilda ska oxå med.


Pappa och mamma julen 2011 hemma hos oss!

Pratade med Åke Nilsson igår kväll, han är så härlig! Blir så glad. En härlig Corvettemänniska...............tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0